Reklamace a vrácení zboží

 

Podmínky reklamace se řídí našimi Obchodními podmínkami.

 

Pokud máte podezření, že se zboží poškodilo během přepravy, zašlete nám neprodleně na email obchod@technovo.cz fotografii balíku i poškozeného zboží. Kontaktujeme dopravce a vše promptně vyřídíme.

 

Pokud chcete zboží reklamovat, využijte prosím náš REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ, a následně nám na email  obchod@technovo.cz zašlete kompletní fotodokumentaci reklamovaného výrobku.

 

Po přijetí Vaší reklamace Vás budeme kontaktovat s dalším postupem.

 

 

Vrácení zboží

 

Pokud není výrobek dle vašich představ nebo chcete vrátit jen část zásilky, můžete zboží do 14-ti dní* ode dne doručení vrátit. Po vyplnění našeho reklamačního formuláře stačí, když zboží zabalíte do obalu zabraňujícímu poškození a zašlete ho zpět k nám na adresu:

 

TECHNOVO INDUSTRIES, s.r.o.
Stará cesta 67
Svojetice 25162


POZOR! 
Reklamaci nelze podat telefonicky! Zboží, které bude na naši adresu zasláno bez jakéhokoliv vysvětlení, bude obratem zasláno zpět.

 

*Tato lhůta neplatí pro zakázkově upravené výrobky [dle § 1837 občanského zákoníku] (nestandardní materiály a dekory desek, zakázková úprava rozměrů podnoží, nestandardní barvy laku apod.).

 

Vyrozumění o reklamaci vám dáme vědět co nejdříve, nejpozději však do 14 dnů ode dne fyzického přijetí reklamovaného zboží. O výsledku reklamace vám dáme vědět telefonicky nebo emailem.

 

Jakmile zboží dorazí zpět k nám, vrátíme vám zaplacenou částku na účet uvedený v reklamačním formuláři.

 

 

 

Aktualizuji…
  • Žádné produkty v košíku.